Life

Well.. you only live once,but if you do it right,once is enough.

sâmbătă, 26 martie 2011

Jurnal de vise!

 Toata lumea viseaza si sunt constienta de acest lucru ..si poate nu toti vor vrea sa citeasca niste chestii banale pe care subconstientul mi le dicteaza. Mie insa scriindu'le incerc sa le dau viata 25. Mar. 2011
    Pentru ca am intitulat acest vis
                                                               "  Vis/Cosmar!"
 -Trezeste'te !! vocea aceea straina si totusi atat de conoscuta  devenea deja pitigaiata!Nu stiam unde eram ..ce faceam.. dar un lucru era sigur eram mult prea obosita ca sa deschid ochii si sa aflu
-Serios si azi vrei sa intarziem din cauza ta? Adauga  vocea misterioasa!
Inca, cu mintea prinsa in abis am realizat ca vocea era una feminina .Intrigata  si putin speriata (recunosc) m'am ridicat .

S statea acolo sprijinita de stalpul baldachinului in care dormeam decat ca parea mult mai matura !Parul ei odinioara cret si saten era tuns scurt si roscat.Era imbracata intr'o rochie destul de eleganta , albastra Sherri Hill! si tot repeta acelasi cuvant  si anume " Puturoasa puturoasa puturoasa!"
Intr'un final am realizat! La mine  se referea!  La mine urla cat o tineau plamanii. De la mine se astepta sa fac o miscare si sa nu stau acolo ca o papusa Barbie .
Am incercat sa ma ridic  si o durere cumplita imi segeta spatele!
-Auchh am reusit sa spun intr'un final!
-Haide T ! Chiar ai de gand sa te plangi de accidentarea aia tot  restul vietii  ! Crdeam ca baschetul te'a invatat mai mult de "cum-sa-arunci-mingea-si-sa-intre-in-cos"
-Mda ..am zis dupa mai bine de 1 minut in care am stat sa reusesc sa respir ignorand durerea!
-Sa stii ca e 9 si ne intalnim cu ceilalti designeri la 10! adauga S. Si daca mai vrei sa prindem un loc bun pentru masina ar trebui sa te misti la dush!
-M'm ridicat si am realizat ca nu imi simteam picoarele .Cum era posibil? ce se intamplase?
S imi arata scaunul cu rotile de langa patul meu  si ma ajut sa ajung in el!
Involuntar am inceput sa manevrez de cele 2 manere care au pus in functiune alte roti ai asa scaunul a inceput sa se miste . Eram socata totul era categoric nou! dar parea ca ma obisnuisem cu asta..
Am coborat la parterul casei cu un simt al orientarii fantastic . desi eram mai mult de 100% sigura ca nu mai fusesem pe acolo inainte stiam fiecare obiect unde se afla!
S ma ajunse din urma  cu o mapa plina de schite!
-Hei astea s'ar putea sa iti tripleze averea ...ce faci mi le lasi mie?
Am  luat mapa si am plecat.
Cand am iesit din casa am ramas uluita!
Aceea nu era casa era un adevarat palat! zidurile erau sculptate cu o finete extraordinata, ferestrele mari dadeau un aspect modern si totusi clasic iar trandafirii agatatori ce se catarau pe peretele vestic al cladirii sustineau tabloul de basm!
-Hai ce te uiti atat ? ti'ai uitat creatiile?
Adica ce? Eu facusem asta? eu Facusem casa asta? eu? eu??  si totusi eram paralizata? se pare ca da!
S se strecura pe sub doi meri infloriti si ma duse in alt corp al cladirii .Aici se afla cel mai mare "dulap" de haine  ..acest dulp avea marimea a 3 camere de hotel!
Grabita S  cauta un o rochie pe care mi'o arata!
-Astazi e marti deci mov!
Am facut un dush si m'am imbracat apoi S ma duse in curtea din spate
aratandu'mi garajul..unde erau 7 masini si 2 limuzine!
-Azi e un eveniment important cred ca ar trebui sa luam limuzina neagra!
Ne'am urcat in limuzina !
Indata ce am ajuns la firma "T-ink" Ceilalti designeri care pareau sa ne astepte mi'au cerut desenele .
Grabita le'am dar primele schite din apa.. In incapere s'a lasat o tacere de mormant  toti se uitau la fise!
-Wow se mai auzea din cand in cand dar nimic mai mult!
Pe masa era un ziar, ziarul din acea zi!
Pe prima pagina eram eu  intr'un costum albastru . Maturitatea de pe chipul meu imi dadea fiori insa fermitatea din privire ma facu sa imi trec mana peste parul lung.
Sub imagine scria cu litere mari "Dupa teribilul accident inca mai poate! Titlul de cel mai bun designer din lume ii apartine doamnei T!"

Grabita am citit articolul ce se incheia cu citatul " Niciodta sa nu spui niciodata !"




 M'am trezit brusc din acest vis .Aveam lacrimi in ochi ..Totul acum parea diferit! Fiecare secunda este pretioasa deoarece o secunda iti poate schimba viata....si totusi desi in vis eram paralizata in ochii femeii din ziar am vazut o putere incredibila ! Pe care sper sa o am si eu intr'o zi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu