Life

Well.. you only live once,but if you do it right,once is enough.

duminică, 27 noiembrie 2011

Magia ochilor caprui!

Nu neg.Stiu! Si eu am gresit..au fost zile ..au fost nopti.. au fost sticle si sticle, au fost unele clipe in care credeam ca viata nu mai avea sens. Am vorbit cu ei, mi-am deschis sufletul, am parcat in zone interzise ale constiintei mele, am sarutat si buzele lor  incercand sa readuc la viata acea senzatie ce a nascut in mine atunci cand buzele tale le-au atins pe ale mele, cand mana ta mi-a atins buclele zabovind cateva secunde pe umarul meu apoi plecand pe spate si oprindu-se pe sold .
Am incercat sa readuc betia ce m-a lovit atunci cand buzele noastre s-au despartit si m-ai privit cu ochii tai caprui , ochi pe care de fiecare cand ii priveam o alta lume mi se arata , o lume in care puteam sa ii privesc zi si noapte , o lume in care firicelele de caramel ce ii strabat  erau motivul pentru care ma trezeam dimineata.Cand aceste lucruri au plecat din viata mea ultima petala din trandafirul existentei mele a cazut iar prin EI am incarcat sa le lipesc .
Ei? ei au fost un pretext , au fost cei carora le simteam decat prezenta trupeasca, spiritul ramaneai tu . Nu pot sa descriu ceea ce simt  sau sa spun acele cuvinte pe care ai vrut mereu  sa le auzi. Un simplu "te iubesc" nu ar fi suficient . Desi nu mai stiu ce faci sau  unde esti vreau sa stii ca esti persoana care m-a facut sa realizez ca poti iubi oamenii pentru sufletul lor.
Multumesc!
                                                                                             Y&ily Tomii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu