Life

Well.. you only live once,but if you do it right,once is enough.

luni, 20 august 2012

Un actor grabit!

Sunt sigura ca asta esti, un actor grabit, dar nu pot spune ca ai trecut prin viata mea fara a fi observat.
Ce pot sa zic ochii tai albastrii, precum marea agitata m-au fermecat, imi sopteau lucruri nemaiauzite, ademenindu-ma intr-o lume misterioasa in care aveam sa gasesc fericirea.
Te priveam din umbra, fiecare gest facut de tine imi starnea dorinta de a te cunoaste ,de a-ti vedea sufletul si  de a imparti cu tine eternitatea.
Jocul umerilor tai in timp ce mergeai, ticul de a-ti lasa ochelarii sa cada pe nas, pozitia amuzanta pe care o luai atunci cand te deranja ceva, obisnuinta de a-ti trece degetele prin parul scurt, toate aceste elemente se intiparisera in mintea mea .
Desi stiam ca totul se va sfarsi curand, nu doream sa accept realitatea, traiam un vis din care nu doream sa ma trezesc . Cine ar vrea sa paraseasca lumea perfecta? O lume in care buzele tale erau cel mai inalt loc de pe pamant, o lume in care bratele tale puteau sa ma protejeze de orice dezastru , o lume in care nu existam tu sau eu, existam NOI.
Incet incet timpul s-a scurs iar drumurile noastre s-au despartit. Destinul a sapat un sant destul de mare intre noi , nu te mai pot atinge, insa mereu vei fi acolo cand voi privi inapoi .
Mai sunt dimineti in care ma trezesc cu gandul la acel actor ce a trecut prin viata mea, doresc sa joc iar in acea piesa dar realizez ca e prea tarziu.
Actorul meu a parasit demult scena.
                                                                                                                         V&ily
                                                                                                                                      Tomii:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu