Life

Well.. you only live once,but if you do it right,once is enough.

duminică, 19 februarie 2017

Care este liniștea ta?

  Ei bine, într-o lume atât de agitată, atât de grăbită, în care tot ce faci pare făcut pe fugă, este important să ne găsim liniștea. Un terman relativ, pentru fiecare om liniștea poate însemna ceva diferit. Unii oameni își găsesc pacea atunci când stau la un pahar de vin cu cei apropiați, alții se liniștesc privind filme interminabile în care personajele simpatizează cu trăirile lor interioare . Am întâlnit și cazuri în care munca reprezintă refugiul unor persoane, deoarece pentru ei termenul de muncă este asociat cu plăcerea . Însă, pentru mine acest termen, subiectiv, nu poate fi asociat cu o singură activitate. 
  
 Pentru mine liniștea, pacea interioară,  este reprezentată de fiecare zi din viața mea. Tind să cred că bucuria de a trăi se găsește în lucruri mărunte. De exemplu, iubesc să citesc, cuibărită în pijamale pufoase. Mereu mi-a plăcut asta, fiecare carte pe care o citesc mă aduce mai aproape de personajele din poveste. Îmi place să mă transpun în pielea lor, să mă gândesc la ce aș face eu în situațiile respective, cum m-aș simți, ce aș spune. Este minunat să citești pentru că pentru câteva ore te desprinzi de viața ta, trăiești alte întâmplări, iar din pijamalele tale pufoase poți ajunge în rochii de gală .  
  
 Pe de altă parte,pentru că da, sunt o persoană ce admiră
frumosul în orice formă ar veni el împachetat, îmi place să petrec împreună cu prietenii mei, indiferent de locație. Îmi plac petrecerile, îmi place să simt cum muzica îmi invadează trupul. Îmi place să îi văd pe cei de lângă mine zâmbind, să îi văd că se bucură de viață. Iubesc plimbările pe plajă, iubesc soarele, apa , vântul ce îmi face părul rebel și sunetul valurilor din Vama Veche.  




  
 Dacă ar fi să cuprind în câteva rânduri liniștea mea, pentru că m-am gândit că voi putea face asta când m-am decis să scriu acest articol, aș spune că îmi găsesc liniștea în frumos. O pot regăsi în zâmbetul copiilor din spital, în seri lungi alături de pieteni dragi, în familie, în lumânări parfumate și în faptul că fac ce îmi place în fiecare zi.  


 Este foarte important să zâmbești în fața lucrurilor mărunte, pentru că așa viața va deveni mult mai ușoară, iar tu, îți vei găsi mult mai ușor liniștea. 


Tomii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu