Life

Well.. you only live once,but if you do it right,once is enough.

sâmbătă, 27 aprilie 2013

Oare mai vii?



"Infernul exista si stiu acum ca oroarea lui consta in faptul ca nu e facut decat din ramasite de paradis."-Alec Covin




Hei tu, vechi prieten. Da, da tu ! Unde esti? Pe unde umbli? Sper ca nu te-ai ratacit pe drumul intortocheat si anevoios ce duce spre casa mea . Ce tot spun aici, sa te ratacesti , tu?Nu este cu putinta . Ai obosit, nu? Acesta este motivul pentru care nu mi-ai batut inca la usa. Te astept , stai linistit, insa tin sa iti spun "mi-e dor de tine , stii cum? un dor nebun" . Un dor atat de nebun incat imi strapunge porii si imi dicteaza fiecare miscare.
Nu ma intreba cum s-a ajuns la asta sau de ce , pentru ca nici eu nu stiu . S-a instalat in sufletul meu precum un virus, un virus atat de puternic incat a oprit tot sistemul. Am incercat sa scap de el in nenumarate randuri, insa au fost doar incercari esuate. Subconstientul avea nevoie de ceva, involuntar acesta imi cerea necunoscuta ecuatiei. Am inceput sa ma hranesc cu amintiri .Poze, melodii,  filmulete, orice material in care apareai tu, drag prieten. Atunci mi-am dat seama, tu, tu erai veriga lipsa.
Nu am realizat cand ai plecat . Eram mult prea ocupata cu problemele cotidiene, mult prea concentrata asupra lucrurilor pe care le faceam. Voiam sa fiu sigura ca toate merg bine, pentru ca doar in felul acesta imi era si mie bine.Voiam sa am totul , insa stii ceva? Am gresit! Acum ca am acest "tot" realizez ca nu am cu cine sa ma bucur . La picioare-mi sta paradisul, insa eu ma simt ca in infern . Cu tine voiam sa impart paradisul, drag prieten, insa atunci nu vedeam lumea minunata  ce ma inconjura. Ochii mei , de acum vad asta , ochii mei au devenit ochii unei persoane indurerate iar tu, tu  nu esti aici pentru a-i vedea si pentru a le spune ca totul va fi bine .
Eu inca te astept .Sper ca ai facut doar un mic popas. Sunt aici in casuta din copac, in care ne petreceam ore in sir admirand campul de maci ce separa lumea noastra de lumea lor.

Imi e dor de tine, drag prieten,
Oare mai vii?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu